tisdag 14 juli 2009

Regn o regn

Usch vad det regnar nu, nästan hela förra veckan, tillfälligt uppehåll i helgen och sen regn igen. Enorma skurar och åskväder idag. Men som tur inget regn i helgen. Det blev ju auktion på söndan också, satt nästan hela dan. Det är så mysigt att sitta där, folk som dricker kaffe, äter korv och har det mysigt. Både jag och barnen ropade in någon enstaka sak, ett bord som jag ville ha fick jag inte, men det gör inget. Det kommer väl fler bord. För nu har jag nog fått lite blodad tand för loppisar och auktioner, det kommer att bli en del under semestern.
Tre dagar kvar sen är det semester. Jag har fokuserat så mycket de senaste veckorna så det känns inte ens som att jag ska ha någon semester. Men det blir nog skönt bara den börjar.
Den här veckan är barnen hos farmor och mormor. Är så tyst och konstigt hemma, men skönt också! Man hinner tänka...Jag har mest tagit det lugnt...Sambon och jag har bestämt att vi ska gå ut och äta någon kväll, passa på nu när vi är ensamma.

Nu ska jag lägga mig o läsa en stund, sen får det bli sängen för jag är så trött...

1 kommentar:

TEEN WEIGHT LOSS sa...

Hej :D Roligt att du hittade hit. Det är bara att fråga om det är något. :)
Kramar!