söndag 7 mars 2010

Nu har jag sett den...

This Is It med Michael Jackson. Jag har gruvat mig, fingrat på den men ångrat mig några gånger :-) Rädd att jag ska bli alldeles för berörd av den sista filmen med honom. Men den är mer som en sista konsert, med lite inslag av hur han ville ha showen. Tänk vilken fantastiskt begåvad människa, så mån om vår värld och så full av kärlek till både jorden och människor. Det här hade garanterat blivit världens kanonshow, där han hade sprängt nya gränser. Man inser verkligen att han brann för det han gjorde...en hårt jobbande perfektionist ;-) Han är så GRYM....LOVE YOU!
Så jag blev inte så ledsen, mest glatt berörd och insåg ännu mer vilken kärleksfull människa han var. I början av filmen visas intervjuer från dansare som som är där på audition, och dom gråter redan där, allt för att få dansa med sin idol... Jag kan i alla fall känna mig enormt tacksam att jag fick se honom live på Stockholm Stadion -92 ♥ Trailer från filmen nedan...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Den ska jag se en dag framöver.
Jag är inte en direkt fan,men visst var det något speciellt med honom.
God natt och sov gott.

Camilla sa...

Jag skall också se den här även om jag inte var ett stort fan. Men jag hade också turen att se honom live en gång för länge sedan i Göteborg:)

Ha en skön vecka!