onsdag 22 februari 2012

Rosa


Rosa fin kudde från H&M Home! Gilla!!

Det verkar som om rosa är på gång nu, tycker mig se rosa överallt :-) Känns som om det var några år sen det var populärt! Men när jag var yngre hade jag rosa hemma överallt...:-) Har klickat hem lite rosa saker, tröja, kuddöverdrag mm. Fina ljuslyktor har jag också hittat till vardagsrummet. Det är fint att sätta in det som accentfärg tycker jag, allt behöver inte vara rosa. Det är en färg jag tycker väldigt mycket om, bara den inte är skrikig och grisskär ;-)
Ikväll har dottern och jag varit i stallet igen, så roligt att se hennes framsteg. Hon har kanske ridit ca 10 ggr och har redan lärt sig trava och rida lätt. Bara att lyckas hålla igång hästen i trav flera varv, att rida serpentiner mellan koner, lära sig ridvägarna osv är väldigt bra gjort på så få gånger. Men det är väl så när man är intresserad av något och tycker att det är jättekul!!!
På lördag morgon ska vi vara lite hästskötare då familjen som äger hästarna ska bort, så då ska vi upp tidigt och släppa ut dem i hagen, ge dem mat och mocka. Det väcker mina hästminnen, allt verkar sitta i ryggmärgen på nåt konstigt vis...:-) Men det är kanske inte så konstigt när man hållit på med hästar i 15-20 år av sitt liv!
Önskar er alla en toppen torsdag imorgon ♥





4 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Rosa kan vara väldigt fint som accentfärg, men där nöjer jag mig. PÅ nedervåningen har jag haft så svårt att få i denna färg, men nu när vi renoverade övervåningen med allrum så var valet enkelt ;)

Ha en fin helg!

Pernilla sa...

Visst är det så. Rosa och Orange i en härlig blandning med svart.
/P

Ulrika sa...

Hej!
Visst är det kul med hästar. Jag höll också på i tonåren, och har tagit upp intresset igen. Både jag och tjejerna älskar att vara i stallet, och det är som du skriver, det sitter i märgen :)

Ha en fin helg! Här hostas det mest så det blir ingen ridning för oss.

Kramar från Ulrika

soffie sa...

älskar rosa:)ha en mysig lördag