onsdag 29 februari 2012

Trött

Idag var jag så himla trött så det blev ingen ridning med dottern ikväll, jag kände att jag måste få en stund för mig själv..Bara ta några djupa andetag, rensa huvudet och slappna av lite. Vad har vi så bråttom till jämt? Måste handla, måste städa, ska bara...När man kan ta en paus, andas lite och vara för sig själv en stund, brukar man komma fram till vad som är viktigt! Kan tycka att det är väldigt skönt att vara lite för mig själv en stund, när man har pratat med kunder hela dagen :-)
Skönt väder är det också, ca 6-7 grader varmt och bitvis soligt idag. Snön smälter som bara den, forsar överallt. Läste att det skulle bli en varmare vår än normalt, JA TACK säger jag bara :-)) Tänk, imorgon är det 1 mars. Yihoo!!

Jag har ju filat lite på en träningsblogg, nu har jag efter lite pyssel startat upp en där jag skriver ner mina träningar...har ju precis börjat men tänkte skriva ner lite där för att peppa igång mig själv. Om ni vill titta så finns den här!
Önskar er alla en härlig första mars imorgon! ♥

4 kommentarer:

Susanne P sa...

Visst är det härligt med snösmältingen men jag bävar inför de leriga vägarna och för att inte tala om min gräsmatta... ;)
Så du kör två bloggar nu?! Jag ska genast in och kolla läget på den andra bloggen.
Kram

Susanne P sa...

Ps. Kunde inte komma in på den nu men jag kollar igen lite senare.

Camilla sa...

Men idag är det höstvindar. Men vad gör det. Det är ju i alla fall plusgrader och sol. Snön smälter och det är VÅR!!!! :)
Kram!

Susanne P sa...

Tittar in för att önska dej en fin fredag!
Kram