söndag 26 februari 2012

Solskenshelg

Underbart vinterväder nu! Solen skiner ute, snön droppar. Igår åkte jag och tjejerna till stallet på morgon och släppte ut hästarna, gav dem hö och mockade. Var hemma halv nio, då var det gott med kaffe och macka :-)
Sen drog jag på mig träningstightsen och gav mig ut på en springrunda. I snömodd och uppförsbackar. Sjukt jobbigt! Sprang intervall, fem minuter och sen två minuter rask gång. Totalt blev det 35 minuter löpning och 18 minuter rask gång, + uppvärmningen 10 minuter. Stelt i benen idag....men det ska jag råda bot på med lite buggdans senare ikväll :-)
Sambo och jag har också rensat och satt in lite papper, flyttat undan kartonger med saker som inte behövs. Skönt med lite rensning!
Nu ska vi göra lite god middag innan dansen, lövbiffwok blir det idag :-) Önskar er en toppen början på veckan!


Skidåkning ute på gatan :-)

2 kommentarer:

Helene sa...

Oj va mycket snö ni har !!
...du ÄR så hurtig.
Jag nöjer mig med promenader jag = ))
Orkar inget annat !!
Ha en fin och härlig måndag.
Kram Helene.

Pernilla sa...

Ser härligt ut. Vi har ingen snö kvar och vårblommorna har tittat upp.
/P