lördag 6 december 2008

En kväll i lugnets tecken

Idag har sambon och jag varit på stan och jagat lite julklappar. Jag tycker att vi hann med rätt mycket, men jag hade gärna gått en stund till och hunnit med nåågra klappar till! Men så var sambon tvungen att åka och jobba *jahapp* Han hittade också en hel del nya kläder, det blev jeans, tröja, skjortor, en yllerock och halsduk. Så snygg han blev! Nu ser han riktigt representabel ut när han ska till storstan :)
Efter springandet på stan åkte jag hem till mamma, där barnen var, och fikade, jättemysigt. Inte så ofta vi hinner träffas, man behöver bli bättre på det! Längtar faktiskt till julhelgen när vi ska träffas allihopa, även mina syskon.
Här hemma pysslas det på också. Jag hade köpt en jättesöt kappa med hjärtan från Jotex och när jag skulle sätta upp den hittade jag inte stången till fönstret (har inte haft någon gardin där på länge). Hmmm! Nu får jag nog köpa mig en ny, eftersom jag gick igenom hela förrådet för att hitta den, men icke!
Sen blev det en jättegod middag med ett glas rött till och nu har jag varit ute i 45 min med vovven på promenad, jätteskönt. Det snöar lite lätt, lätta stora flingor. Det är så vackert ute nu med all snö....
Nu ska jag sätta mig med lite godis framför teven en stund....hoppas ni också har en mysig kväll!

Vy över en av våra broar i stan

Kan man sitta skönare än så här?

3 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Camilla Jag har som vanligt inte fixat en julklapp, men den här ggr får jag väl skylla på att jag är så förbenat sjuk som jag varit men nu verkar det gå åt bättre håll igen!!
Hoppas att allt är bra med dig!!
KRAM

Eva Loppan sa...

Kul att sambon hittade lite kläder! Förresten va snygg bild du nu har på första sidan!!! Jag tror jag ska gå o jobba imorgon, även fast jag är jätte förkyld! Det ger sig inte...Men snart är det ledigt så jag kämpar på! Vi ses, kramar i massor!

Eva

Anonym sa...

Hej!
Vi är snaaaart klara med årets klappar.2 kvar bara!! Resten är inslagna å väntar på ivriga fingrar som river upp pappret :)
Nu ska vi till stan en vända med Hugo´s lilla 4hjuling...Sen ska jag räkna priser på färg!!!
I morrn hinns det inte med..Johan fyller år så det blir full rulle!!
Ha en bra dag! Kramar!!!