söndag 21 december 2008

Fjärde advent en strålande vacker dag

Idag har det varit svårt att koncentrera sig på städning. Varför? Ca -10 grader kallt, strålande sol och ca 1 dm nykommen snö i går och under natten. Snöskotrar har kört i skytteltrafik upp bakom oss på skoterleden ( den går precis bakom vårt hus och fortsätter upp på berget). Snacka om att man blir sugen! Blir tokig bara jag hör ljudet...men snart så..får jag inte köra i juldagarna blir jag galen *skrattar*
Mitt i städningen tog jag mig ut i solen för att knäppa några bilder på det vackra, för solen orkar inte ta sig över berget och vara uppe så länge nu.

Jag vill skicka en stor kram för era gulliga kommentarer, helst när jag kände mig lite nere häromdagen...det byter jättemycket för mig! Tack!

Hoppas ni får en skön 4:e advent :)




Yngsta dottern och Mirax som vägrar ha tomtemössa. Han höll den i munnen istället.

4 kommentarer:

Eva Loppan sa...

Två sötnosar! Passande att Mirax har mössan i munnen....det är lixåm han på nåt vis;-).

Massor av kramar
Från idag världens lataste Eva

Anonym sa...

Hej! Vad fint det ser ut hos er!! Här har det nu också kommit lite nysnö.Bara en par tre centimeter,men ändå!!!!
Nu är det snart dags att åka.Vi ska shoppa käk..Puh...Håller med dig om skoterkörningen.JAG VILL ÅXÅ!!!!! Johan hittade en skoter på blocket.En Alpine....Cheezus vilken maskin...Mega ugly ;)Nä,nu måste jag hasta på! Ha en bra dag!!! Kramar/Titti

Eva Loppan sa...

Hej!

ville bara önska dig en jätte god jul och gott nytt år!

Kramar i massor min vän

Eva

Anonym sa...

God Jul!! Hoppas ni får en underbar julafton!! Kramar!!