torsdag 22 oktober 2009

Full rulle

Veckan rullar på, snabbt som attan. Har mycket dåligt samvete över hunden som jag nästan inte hunnit med alls :( Tur att han är tålmodig, sin ras till trots. I helgen ska jag verkligen ägna mig åt honom!
Igår blev det direkt hem från jobbet och iväg på ridskolan med den yngsta. Direkt efter lektionen hem och byta om, och iväg på Ljusparty. Det skulle visas doftljus och annat som hör till, stakar bl a. Massor av folk, men ingen som kom och visade....Det visade sig istället att hon hade glömt det hela och när värdinnan ringde blev hon väldigt förskräckt över det. Så det blev trevligt fika och lite surr istället och nytt ljusparty till helgen. Men då har jag inte tid känner jag, så jag hoppar det.
Idag har jag haft utvecklingssamtal för 6-åringen, och det gick jättebra. Hon är jätteduktig och fick jättemycket beröm, enda grejen är väl att hon kan vara lite tjurig ibland och har en stark vilja. Kan ju också vara bra egenskaper, bara man använder dem på rätt sätt!
Annars har det varit planering inför en gymnastikuppvisning nere på stan som 10-åringen ska vara med på. Då jag är en av hjälpföräldrarna så ska vi se till att den utrustning som behövs ska komma ner till stan...så släpvagnar och folk har det fixats :-) Tycker det är väldigt kul faktiskt! Ser jättemycket fram emot tävling i Östersund vi ska fara på i mitten av november. Då ska vi bo på hotell två nätter med 10-åringens bästa kompis och hennes mamma, kommer bli jättekul! Gymnastik är så jättespännande att se på! Hoppas att jag kan ta några bra bilder och visa sen :-)

Sambon är i Sundsvall och kommer hem sent ikväll, så nu ska jag sätta mig och gosa med kissen framför teven :-)

Nu är det nära till fredagsmys :-) Kram till er alla som tittar in här!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Det var verkligen fullrulle.
Du får mysa i morgon och ta en runda med hunden på lördag.
/P

Anonym sa...

Man har alltid dåligt samvete för hunden...men de finner sig i det mesta. Och då får man ännu mer dåligt sammvete...Du får ta igen tiden i helgen: kvalitetstid som det heter!
Ha en bra fredag!
Kram
Susanne P

Jennyshemochharmoni sa...

Det är ju rätt härligt när det händer lite också :) Ha en riktigt härlig helg! KRAM

Camilla sa...

Japp,fredagsmys med chips och Idol :)
Kram på dig!