torsdag 1 oktober 2009

Ketchupeffekten

Ja ni har väl hört talas om den :-) Först kommer ingenting...sen kommer allt på en gång! Veckan har varit väldigt hektisk, blir så sur när jag inte får tid över till mig själv. Och stackars vårlökar som ligger i hallen och tittar bedjande på mig varje gång jag går förbi!! Undrar när dom ska komma ner i jorden...
Just nu är det full fart med att rensa bland kläder och leksaker, urväxta skridskor och skidor...ska nämligen stå på loppis på lördag och försöka bli av med lite barn-prylar...Inte för att lusten är så där hemskt stor just nu...Men tjejerna ser jätte mycket fram emot det så jag kan inte dra mig ur...även om jag skulle vilja ;-)
I går var jag också och vaccinerade kissen, och då fick jag veta att honkatten var en HAN-katt. Hehe. Det gör ju ingenting...Nog för att jag varit lite fundersam på om det verkligen varit en tjej, men det är ju svårt att se för det finns ju inga kulor där än..
Fullt upp på jobbet är det också....Idag ringde de från Indiska i Sundsvall och berättade att min tamburmajor har kommit. Så jag är väldigt sugen på att åka och hämta den på söndag.
Och sen. På lördag kommer det gubbar och flytspacklar golvet i tvättstugan! Härligt när det händer grejor...
Nä nu ska jag ta mig en kopp te innan det blir sängdax :-)

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Visst är det väl härligt när man känner att man kan rensa upp. Det blir alltför sälla , tyvärr.
Ha en bra kväll.
Susanne P

Camilla sa...

Det känns skönt då det är gjort.
Rensat,alltså!
Hoppas det går bra på "loppiset" och att ni får sälja mycket.
Kram på dig och ha en underbar fredag./Camilla.