lördag 3 oktober 2009

Skönt med lördag...

Äntligen hemma efter en heldag på loppis. Fick en hel del sålt, underbart! Ändå kom inte så himla mycket folk, kan kanske vara för att det var långlördag på stan och fint väder :-) Men jag är nöjd och nu blir det en soffkväll framför Körslaget...
Imorgon bär det av till Sundsvall och hämta tamburmajoren från Indiska som har kommit, är sjukt nyfiken på hur den ser ut. Naturligtvis blir det en runda på Ikea också, och lite koll efter vinterskor, både till mig och tjejerna. Hoppas vi hittar nåt! Blir väl en runda på Arken Zoo och Boom också antar jag, men börsen är inte stor just nu, tyvärr :( Men man får vara glad ändå ;-) Nu ska jag sätta mig med det röda vinet och bara slappa och njuta av att det är lördag!

Hoppas ni får en underbar kväll!



3 kommentarer:

Susanne P sa...

Det blir Sundsvall för mej med imorron men vi ska på hundutställnig, så ingen shopping för min del.
Ha en alldelens skön lördag!
Kram
Susanne P

Camilla sa...

Ikea...Vad roligt.
Hoppas du hittar det du söker.
Kram på dig och ha en underbar söndag./Camilla.

Pernilla sa...

Hoppas du fyndat massor!
/P