tisdag 6 oktober 2009

Sjukstuga

Idag blev jag hemma med äldsta dottern, som har jätteont i halsen och feber. Lät nästan som krupphosta i morse, skrällande och hemsk :( Ska kolla hur hon mår imorgon, är hon inte bättre ringer jag VC och hör...så det inte är halsfluss hon har fått. Känner mig inte helt kry själv, men hoppas jag klarar mig...
Har städat ur akvariet och behöver bara bära ut det så jag kan spola ur det som är längst nere i botten. Det är liksom för stort för att få ner i badkaret :(
Ikväll ska golvet i tvättstugan spacklas, och snart är det dax för att lägga klinker där! Som jag längtar...Väggarna är färdigmålade iaf! Visar en bild, men det ser mest ut som en bunker :-) Kan bero på att rummet är långsmalt. Men bättre med en långsmal tvättstuga än en pytteliten gammal :-) Nu är det dax att rasta hunden en sväng och göra våfflor, med grädde och tinade bär :-)



2 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas du klarar dig från förkylningen.
Längtar till jag får se er "nya" tvättstuga.
Ha det bra.
Kram./Camilla.

Susanne P sa...

Har har det gått både förkylningar och halsfluss men jag har klarat mej ganska så bra. Hoppas ni tillfrisknar!
Skojigt med förnyelser! Jag håller på att planera att göra om överallt här hemma men vi får se när det blir av...
Kram
Susanne P