tisdag 9 mars 2010

Äntligen hemma

Har kollat upp att det ska vara en Äntligen Hemma-mässa i Kista 22-25 april. OM jag vill åka på den? Skulle vara så kul...!Har varit sugen länge att åka på en inredningsmässa, vore så kul att få kolla och få inspiration. Kanske tar jag fram hundögonen och visar sambon ;-)

Hittade också en ny sida med jättefina grejer! Precis i min smak :-) Ni hittar det på www.artwood.se. Se lite inspirationsbilder här nedan. Passar på att önska er en fortsatt skön vecka!

Kramar ♥









Bilder lånade från artwood

3 kommentarer:

Susanne P sa...

Vilken härlig inredning! Nu blir jag ännu mer sugen att måla vitt, vitt, vitt & vitt! ;)
Kram

Susanne P sa...

Sv. jag har inte riktigt koll på jaktkurserna. Det är SSRK som håller i dem. Men håll utkik på hemsidan http://www.ssrk-ovik.se/ där hittar du mer info.

Camilla sa...

Åååå,vad mycket snyggt det finns.
Ha det bra och kram på dig!