torsdag 11 mars 2010

Sjöslag

Ja är det inte konstiga världen. Här är det så många plusgrader så det tinar snö för brinnande livet. Sambon som ska åka skoter i helgen inser att det blir sista gången förmodligen! Tänk vilken skillnad, för ett par veckor sen gick man och frös...Den här vintern har varit väldigt jobbig tycker jag, så extremt kallt så man fryser hela tiden, inte kan gå på så långa promenader med hunden. Och sen nu badar man nästan, halt och eländigt :-( Å andra sidan är det kanske lite mer barmark så man kan cykla i stället ;-) Men nog längtar jag väldigt efter den riktiga värmen och grus under fötterna....
Snart ska jag sätta mig och se dokumentärserien om Jacksons, sen blir det sängen. Fredag imorgon och gud så skönt det ska bli!

Hoppas ni alla får en jättehärlig fredag!


Snön är snart ett minne blott!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Visst är det underbart att det börjar att smälta bort.
Snart är snön och kylan ett minne blott.
Ååååå,vad jag längtar.
Vill ha bort snön NU!!
Men jag får gott vänta ett bra tag till,är jag rädd.
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Jag bävar till leran och geggamojjan kommer fram...
Kram

Camilla sa...

Hoppar in här för att önska dig en underbar söndag.
Kram på dig!