söndag 17 oktober 2010

Söndag igen

Söndag igen. Vart tar veckorna vägen? Veckan som varit har varit ganska lugn. Det är klart, en hel del funderingar över det som komma skall, men annars lugnt. Det känns skönt att det har landat lite! Imorgon ska dotterns läkare ringa och då får vi se när vi kan få komma och göra det. Ju tidigare desto bättre. Hon har ganska ont, redan vid 9,30-tiden har hon börjat få ont i skolan. På helgen går det bättre för då kan hon själv styra att hon kan lägga sig en stund om hon behöver. Hon försöker ju på skolan också, men det hjälper ju inte ändå.
Igår hade vi strålande skön sol så då passade jag på att åka och köpa tulpanplant och sätta dom. Sen blev det lite krattning också, så skönt att bara vara ute. Men idag har det varit regnigt och kallt så då blev det städning inne. Sååå tråkigt med denna städning och värre är det ju den här årstiden, hund/katthår, grus...
Nu blir det lite skjutsning till handboll för den yngsta, sen blir det hemmapizza och förhoppningsvis en film i kväll.

Ha en skön kväll och sköt om er♥

9 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Skönt att ni har landat lite. Jag håller tummarna att ni får ett besked imorgon! Stor KRAM

Semester & Mat sa...

Skönt att läsa att ni hunnit landat lite. Alltid svårt att ta in saker som inte riktigt vill in.

Hoppas det går bra imorgon.

Heleena ♥♥♥ sa...

Här kommer en liten kram till er från mig :)

Helene sa...

Ha en skön kväll och en bra vecka !!
Kram Helene.

Camilla sa...

Oj..jag läste om din dotter.
Inte roligt1
Men det är tur att hon vill och att läkarna är duktiga.
Men jag förstår att du är orolig.
Hoppas att du får ett bra besked i morgon.
Jag har också städat inne hela dagen idag.
Kram på dig!

Anonym sa...

hoppas ni fått ett bra besked idag ,kram

soffie sa...

det var jag

Susanne P sa...

Hoppas att ni fick ett bra besked idag!
Kram

Malin sa...

Jag kan tycka att det nästan är lite otäckt i vilken rakertfart veckorna avlöser varandra. Jag skulle vilja ropa att hallå, sakta ner lite, det är ju våra liv som går!
Skönt att ni ska få en tid snart, som du skriver ju förr ju bättre. Stackars henne att ha så ont, hon som borde springa omkring och leka.
Fast det gör dom snart :-)
Kram