söndag 31 oktober 2010

Finfin helg

Ja så var helgen slut igen. Har haft en supermysig helg, barnen har sovit hos mormor två nätter så sambon och jag har grejat och donat :-) Lördag var jag på Mio och hittade två lila ljuskoppar, en tavla med lila blomma och en jättesöt ängel :-)Gud vad många fina soffor det fanns där också! Vill så gärna ha en ny soffa, men det ligger tyvärr rätt långt ner på priolistan just nu. Först ska tvättstugan bli klar och det är BARA inkoppling av vatten vi väntar på nu!Det är sååå roligt att jag snart ska få plocka in alla grejor i skåpen *ser fram emot*
Nästa projekt ska nog bli byte av ett antal fönster. Och efter det ska vardagsrum och sovrum tapetseras. Ja nog har vi det vi gör! Men men. Det kommer sen!
Idag har det varit riktigt skönt och soligt väder. Har varit ute och cyklat en längre tur med hunden. Tur att det inte har kommit någon snö, så jag KAN cykla. Jag kan tyvärr inte gå nån längre stund :-( Just nu har jag ont i båda mina knän, men kanske får jag skylla mig själv. Det är lite svårt för mig att vila. Sitta still är inte min grej!
Nu ska jag hjälpa yngsta dottern med packning av väska till imorgon, sen ska jag bara sjunka ner i soffan och mysa...se på Ensam mamma söker.
Sen ladda för ny vecka då jag är ledig på fredag. Hoppas ni alla får en härligt skön söndagkväll!


Bl a denna ängel köpte jag på Mio

5 kommentarer:

Helene sa...

Klart du ska ta kort och visa...Det är så kul att få ett ansikte = ))
Vilken mysig helg du har haft...Synd att dom tar slut så fort bara !!
Jättefin ängel...jag samlar på änglar så den ska jag åka och kolla på om den finns här...
Ha en skön kväll.
Kram Helene.

Susanne P sa...

Det låter som en alldelens utmärkt helg.
Visst är det svårt att hålla sig i stillhet....
Hoppas att dina knän snart blir bra!
Kram

Malin sa...

Aj då, att inte kunna ta det lugnt när man borde, iinte bra men jag förstår dig.
Vill oxå ha en ny soffa fast det tillåter inte ekonomin just nu. Vår är jätefin och hyfsat ny men vi tänkte inte på hundarna när vi köpte den och det är inget hundvänligt tyg precis...
Kram

Helene sa...

Ville bara kika in och önska dig en fin måndag.
Kram Helene.

soffie sa...

å vilken fin ängel och va mycket ni har att fixa med,kul att göra iordning lite.
ha en goo ny vecka kram