onsdag 15 december 2010

Paus

Blev en liten ofrivillig bloggpaus här, men det rullar på snabbt nu med allt som ska fixas före jul. Har haft en intensiv helg och ledig måndag, som jag tillbringade på Ikea :-) Alla julklappar blev köpta, det är så skönt :-))
Till helgen ska jag baka lite julbröd och julgodis, sen har yngsta dottern gymnastikuppvisning, så nästan hela söndagen försvinner där. Kylan håller i sig, vi har haft kallt länge här nu...imorgon blir det tydligen tillfälligt mildare och snö ska komma, men på söndag ska kylan komma tillbaka...men som sagt, jag tar hellre det än slask och tö!
Nästa vecka är jag ledig onsdag och torsdag, det blir allt den här julen. Känns lite tråkigt men så är det. Det är ju så många mellandagar också, så det kanske blir mer ledigt nästa jul istället.
Det blir inte så mycket mer från mig just för tillfället, återkommer kanske till helgen då förhoppningsvis jag får en stund över!

Nu ska jag titta in till er en stund innan jag lägger mig. Kram ♥

7 kommentarer:

Helene sa...

Jag känner som dig...Det går för runt just nu = /
Jga vill vara lite ledig och göra allt som jag inte hinner...
Skönt att höra att man inte är ensam.
Ha det gott.
Kram Helene.

Susanne P sa...

Det är mycket nu!
Och nästan ingen ledighet i mellandagarna heller! Jag jobbar alla dessa dagar.
Kram

Malin sa...

Ja, tiden går fort och man stressar runt, håller med om att det blir en "tråkig" jul pga få lediga dagar men som du skrev, man får väl se fram emot nästa år istället..
Kram

Malin sa...

Ja, tiden går fort och man stressar runt, håller med om att det blir en "tråkig" jul pga få lediga dagar men som du skrev, man får väl se fram emot nästa år istället..
Kram

Camilla sa...

Ja...det är mycket nu.
Jag har tur i år. Jag är ledig fredag till söndag på jul och fredag till söndag på nyår.
Det är lyx för mig :)
Alltid brukar man åka på någon dag,men inte i år :)
Kram på dig!

Titti sa...

Ja julstressen är ju återkommande vareviga jul också..Hua.Hoppas ni mår bra! Kram!

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en mysig helg.
Kram Helene.