torsdag 30 december 2010

Önskar er alla...

ett Gott Nytt Fint År eftersom det är näst sista dagen på året! Hoppas att 2011 blir ett superår :-) Det hoppas jag på själv med såklart!

Idag hade vi en kollega som jobbade sista dagen hos oss. Han skickade ett mail till oss att han hade varit på sitt nya jobb och hittat lite grejer han ville bjuda på! Så vid 14-tiden gick vi bort till honom och då bjöd han oss alla på ett sånt här:



Nån som kan gissa vad han ska byta till för jobb?? Jag tyckte han var ganska fyndig, men ville inte äta upp den själv, utan tog hem den till barnen som med viss tvekan delade och åt upp det, mohahahaha...:-)
Tänkte visa en bild från vår tvättstuga som faktiskt blev klar för ett tag sen. Tyvärr har jag inga före-bilder, men kan intyga att det såg fördj.... ut ;-) Nu är jag iaf supernöjd!










9 kommentarer:

soffie sa...

GOTT NYTT ÅR!!!!!

Susanne P sa...

Tvättstugan ser verkligen fräsch ut...nu vet jag vad nästa projekt blir här hemma, näst efter golvvärme och klinkers i hallen! ;)
Gott Nytt År till dej med!
Kram

maria sa...

vad snyggt det blev :)

Ett gott slut och ett gott nytt år !
Kramar Maria

Semester & Mat sa...

Va fräscht!
Skulle vilja fixa om våran, den ser riktigt hemsk ut. Men det blir i senare skede.

GOTT NYTT ÅR!

Camilla sa...

Gud vad fin tvättstuga du fått.
Visst är det underbart att ha en fräsch tvättstuga?
Det var ju inte länge sedan jag fick min klar.
???
Ett kapat finger?
Vad jobbar man då som?
Nu önskar jag dig ett riktigt gott slut och ett riktigt gott nytt år.
Kram!

Helene sa...

Va fint ni har gjort !!
Önskar dig ETT GOTT NYTT ÅR !!
Kram Helene.

Malin sa...

Jäklar vilken fräsch tvättstuga ni har, och stor! Du skulle se vår!
Gott Nytt År!!
Kram Malin

Ulrika sa...

Gott nytt år!!

Och vilken jättefin tvättstuga du har fått, en fröjd att stå där och vika tvätt! Jag har tvättmaskin på toaletten... :(

Hmm ett finger? Jag kan då inte komma på vad man ska jobba som då? Ortoped?

Ha det finemang!

Kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Men!! Sååå fint! Verkligen superfräscht! Jag har totalt missat det här!! Jag ser att ljus och tvålhållare kom till nytta :) Vad glad jag blir! Passade ju perfekt där! Kramkram