tisdag 19 april 2011

Ojojoj

Allting går i rasande fart...Jag försöker organisera allt i huvudet så gott jag kan, ni får ha överseende med mig nu. Fick papper från Umeå idag och allt blev så verkligt. Man har försökt skjuta det framför sig så långt det går, men nu är vi snart, snart där. Dessutom händer så mycket annat i april, det är allt från barnens skolklasser som ska samla in pengar, till gymnastiken som snart ska ha avslutning, man ska baka och skänka lottvinster, och hinna med allt annat också som t ex krattning, putsa fönster. Fast det är inte så viktigt ;-)
Har i alla fall motionerat duktigt förra veckan. Hade en härlig träningsvärk som jag försökte mildra med långa promenader. I söndags var det avslutning på buggkursen, kändes nästan lite sorgligt. Men det roliga är att vi tänker fortsätt gå dit på medlemsdanserna en gång i veckan, då man träffas och dansar och då glömmer vi inte bort allt vi lärt oss och dessutom kanske vi lär oss lite mer eftersom de flesta andra är väldigt duktiga på att bugga. Sambon ville nästan inte gå hem i söndags, och det är väl ett härligt betyg. Han kunde aldrig tro att det skulle vara så kul sa han :-)
Nu laddar jag för två dagar till att jobba, eller 1,5 kan man säga ;-) Sen går jag på påskledigt hela påsken och veckan därefter, inte dumt :-)
Nu ska jag klä mig och stick ut en snabb sväng med hunden, ska uppdatera lite mera sen under påsken när jag inte är lika stressad. Önskar er alla en härlig onsdag!


5 kommentarer:

Helene sa...

Ha en härlig onsdag du oxå !!
Kram Helene.

Susanne P sa...

Hoppas att du hinner andas!
Kram

Helene sa...

Okej lycka till med allt med operation...Men nu önskar jag dig en GLAD PÅSK !!
Va rädd om dig och ha en skön helg.
Kram Helene.

Titti sa...

Glad Påsk!!
Ja Fredrik Steen var kanon. Mycket bra tips å handfasta råd liksom. Inte så mycket Ceasar stuket utan mer vanligt sunt förnuft! Synd man inte har nån jycke att öva på bara...

soffie sa...

oj va mycket du har framför dej ha en GLAD PÅSK!!!!