fredag 29 april 2011

Sollywood?

Imorse var tjejerna och jag tvungen att åka ner på stan, det var ju inspelningar på gång med Daniel Craig och gänget från Hollywood, inspelning av filmen The girl with the dragon tatto! Sjukt spännande :-) Hela vår tågstation var avspärrad pga av filminspelningen men vi lyckades hitta en plats där vi kunde kolla lite. Tror det var längesen det var sån trafik den tiden på morgonen i stan ;-) Tyvärr såg vi inte någon kändis att tala om, men däremot en kollega som fått roll som statist och stod och provade vinterkläder, för det skulle ju vara vinter. Därför hade en massa snö transporterats från vår slalombacke ner till tågstationen och brandkåren hade varit där och sprutat skum också :-)
Imorse var jag också och klippte mig och färgade håret. Har sneglat på en kort frisyr länge, men inte vetat om jag törs klippa mig så kort. Men frissan tyckte att med min hårväxt så var det ingen fara, det växer ju ut! Så jag blundade och hon klippte. Jag blev såå nöjd! Hon är så sjukt duktig och jag tror aldrig jag blivit så nöjd. Det blev precis som jag tänkte fast jag inte ens hade hittat någon bild att visa henne. Kan en fredag börja bättre ;-) Nu är det snart Talang och lugn fredagkväll, imorgon väntas städning och att besöka en i familjen som fyller år. Sen ska vi fira sista april med att stå vid en fiskdamm, för gymnastikklubben. Önskar er en supertrevlig helg!


Framsidan av stationen har fått en julgran på balkongen och skylten har bytt namn till Hedestad. Ser ganska grönt ut här...


Men när man tittar på ovansidan här stationen full av snö :-)




4 kommentarer:

Ulrika sa...

Kul, vilka kontraster på bilderna :)

Hoppas du njuter av våren och Valborg! Kram!!

soffie sa...

oj va spännande med kändisar i stan,är det den amerikanska versionen av Milleniumtriologin?
ha en mysig valborg

Mita sa...

Spännande med filminspelning, kan tänka mig att det intressant att kika lite.
Härligt att du blev nöjd med frisyren,
Hoppas kvällen blev lyckad,
Kramiz!

Malin sa...

Men hallå, ingen bild på nya frisyren?? Synd att ni inte fick se någon kändis men jag kan tänka mig att det var galet mycket folk!!
Kramar