tisdag 14 oktober 2008

Ojojoj

Ja, jag ojar mig lite....mitt uppe i spackling, takmålning, flickrumsmöbler i hela vardagsrummet *sucka* Men det gäller att stå ut några dagar till, på lördag ska det tapetseras, och sen är det ju bara att flytta in allt igen :) Ja, så det andra pysslet, med hallen, får snällt vänta lite...

Mitt i allt kaos fick jag till en liten lydnadsträning med hunden idag. Han går verkligen kanonbra, jag hoppas att han kan göra det även på tävlingarna....men det återstår att se. Igår var jag på brukshundsklubben på tävlingsmöte, då jag inte bara ska tävla utan även skriva i de andra klasserna. Ska bli kul! Då fick jag höra att tävligen dagen före, på en annan ort, verkar ska vara i ett ridhus. Jippi! Vi har aldrig varit i ett ridhus! Undrar hur det ska gå?!
Resten av veckan är fullsmockad, så det kommer nog inte att bli så mycket tid vid datorn är jag rädd....torsdag träning, fredag till Sundsvall och se farsen Pengarna eller livet, hem på natten, upp lördag morgon och iväg till uppfödaren på avkommebeskrivning. Behöver jag tillägga att det blir en soffdag på söndag?

Hoppas att ni får en jätteskön vecka!
Kram :)


"Vaddå, ska jag komma menar du?"

"Okej, jag kommer....!"

"Här är jag matte!"


2 kommentarer:

♥ Sanna ♥ sa...

Hoppas att du tar hand om dig, gör inte för mkt och påbörja inte alla projekt på en gång så brukade jag göra tills huvudet bara snurrade... och då menar jag inuti *ler*
KRAM
Du har väl inte fått viruset Arbete-varnar för den på min blog ;0) KRAMISAR

Anonym sa...

Låter som en fullspäckad vecka, hoppas du får tid att vila lite mellan varven.. :o)