tisdag 28 oktober 2008

Sjuk

Imorse klockan fyra vaknade jag av att jag inte mådde bra...magen lät som ett vattenfall och jag tänkte, nej, jag vill inte ha magsjuka!! Yngsta dottern hade det i fredags och helgen...Mådde verkligen dåligt och gick in på toan, för att vakna upp på golvet en stund senare, kallsvettig. Svimmat? Jag tror det. Gick tillbaka och la mig och har inte kräkts nånting idag, men haft lite feber och känner mig allmänt dålig. Stackars barnen, jag har ju tagit ledigt måndag, tisdag och onsdag den här veckan för att kunna umgås med dem på höstlovet. Men idag har de fått klara sig ganska mycket själv, och de har varit jätteduktiga, inte mycket bråk....
Jag kan i alla fall kliva upp med jämna mellanrum för att laga lite mat och rasta hunden, men mycket mer är det inte...Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så att vi kan göra något kul!

Hoppas att ni är friska och krya :)

Inga kommentarer: