söndag 17 maj 2009

Hemma igen

Efter en intensiv och rolig helg :) Nu har jag laddat batterierna på nytt :) Ni kanske undrar vad det blev??! Jo en resa till Stockholm. Sambon hade bokat hotell där jag möttes av champagne på rummet (hihi). Fredag eftermiddag när vi kom fram checkade vi bara in för att sen träffa min bror och hans sambo. Iväg det bar till en underbar Thai-restaurang, med helt underbar mat! Den heter Tjabba Thai, och jag kan varmt rekommendera den om man gillar sån mat. Sen drog vi vidare på stan under kvällen.
Lördag blev det lite spring i affärer. En underbart god lunch på en grekisk restaurang på söder som jag glömt namnet på. Även där underbar mat! Vidare runt på stan hela dagen. Vädret var helt underbart och vi satt även ute, drack vin och öl och mådde gott. Senare på kvällen blev det besök på lite olika krogar...mysigt! Mat åt vi i gamla stan på en italiensk restaurang. Behöver jag säga att maten var supergod?
Underbar hotellfrukost har vi njutit av också (ja, det blev mycket ätande låter det som, haha). Ingenting blev det dock handlat den här gången. Men en massa inspiration har jag fått genom att gå i många affärer, inredningsaffärer då :)
Idag blev det en härlig sovmorgon, frukost och sen iväg hem. Vi har tagit det lugnt och hämtat en massa kraft. Nu är det bara att ta tag i fotbollsmatcher, övertid på jobbet mm. Men det känns alltid bättre när man fått vara borta :)
En hel del kändisar har vi också sett i helgen. Alltid lika roligt :) Danny i EMD, Martin Rolinski i BWO, Regina Lund, George Scott med flera...

Nej nu ska jag snart packa ihop för dagen. Lite bilder från resan kommer imorgon.

Sov gott!

4 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, det låter som ni haft en toppenhelg. Låter härligt att få ha laddat batterierna.

Ha en bra dag!

Jenny sa...

Åååå, lät helt underbart! Är inte avis alls *fniss* ;) Det är ni så väl värda! KRAM

Syster

Elin sa...

Det låter inte som en sådär jättetråkig helg då med andra ord... Och nu har du fått mig hungrig! ;-)

♥ Sanna ♥ sa...

Vilken underbar helg vilket hotell bodde ni på jag var på hotell i stockholm ochså genom att vi var på bröllop orkade vi inte åka hem ;0)
KRAMISAR