tisdag 12 maj 2009

Snabbtitt

Tittar in här som hastigast igen! Passar på att tacka för alla goa kommentarer. Tyvärr hinner jag inte titta in så mycket hos er nu under några dagar, men hittar jag en stund över kommer jag att göra det :) Det är galet mycket just nu, jobbet suger en massa kraft och sen är det ju träningar som vanligt på kvällarna, gymnastik, fotboll, ridning.... Slank in på Vero Moda idag och lånade hem två blusar (ja i den här lilla stan kan man faktiskt få låna hem ibland). Måste ju ha nånting att ha på mig till helgen! Och ingenting har jag fått veta än vart vi ska...fattar inte hur sambon kan hålla sig!
Ikväll har vi haft hantverkare här som har fixat tvättmaskinen och tumlare i garaget. Nu kan jag tvätta fullt ös imorgon så att det hinner torka innan det ska packas på torsdag. Barnen ska vara hos mormor hela helgen och behöver en hel del kläder, sen funderar man ju vad man ska packa ner själv. Men jag behöver nog inte oroa mig så mycket över det, jag har helt enkelt ingenting i garderoben, så det blir lätt....Skulle nog behöva en helt ny garderob!
Nu ska jag skynda mig att plocka ihop lite grejer innan det blir sängdax....

Hoppas ni får en härlig onsdag!

Kramar ♥

3 kommentarer:

Jessica sa...

Så du har inte blivit galen av nyfikenhet än och vilken sambo du har som inte säger ett knyst. Så spännande.

Kul att kanelbullarna blev goda.

Ha nu en toppenhelg om det är så att vi inte skrivs innan dess!

Kram!

Titti sa...

Spännande!!! Hoppas ni får det mysigt! Å vad fränt att kunna låna hem kläder...Som på biblo :) Skulle vara nåt för mig det...Ha en härlig dag!!

Helena sa...

Hoppas att ni har en toppenhelg!!!

Kram