lördag 3 april 2010

Hål i öronen och nytt inköp

Middagen igår blev riktigt bra, och cheesecaken...mmmm! Sen blev det talang, gillade trollkarlen :-)
Idag har vi varit på stan med 7-åringen som har tjatat i veckor att hon vill ta hål i öronen. När vi kom dit fixade hon det inte...så vi åkte hem, hon fortsatte att tjata för hon ville ju så gärna. Så efter lunch åkte vi dit igen, och då tog hon båda hålen. Tycker jag var så strongt när hon var så rädd! Nu är hon lyckligare än nånsin, tror verkligen det var bra för hennes självkänsla!
Jag själv gjorde ett inköp idag...en ny kamera blev det! Jag har varit sugen ett tag, funderat både över systemkamera och kompaktkamera. Det blev en kompaktkamera, en Casio, som verkar riktigt bra! Så nu springer jag runt och fotar...tänkte visa lite fler bilder från vår hall, har ju inte visat så mycket :-)

Hoppas ni har en underbar påsklördag! Kram ♥


Världens gladaste sjuåring...:-))











8 kommentarer:

Camilla sa...

Vad söt hon var,och tuff!
GUD!!!
Vad fint ni har det!
Glad Påsk på dig!
Kram!

Susanne P sa...

Det var strogt gjort av henna att fullfölja sin önskan!
Påsk-kram till dej

Susanne P sa...

*strongt* skulle det vara...
*henne* skulle det också vara... ;)

Nannis sa...

Oj, vad fint!!

Å toppentjej också :)

KRAM

Jennyshemochharmoni sa...

Det var bra gjort av henne! Vad kul :) Wow vilken förändring! Helt galet, jag fick titta länge innan jag ens visste var jag var! Bra jobbat! Kram

Jennyshemochharmoni sa...

Var jag var på nedre plan alltså *fniss* Kram!

♥ Sanna ♥ sa...

Kanonmodig tjej!!!!
tyckte hon det gjorde ont??
Hon är ialla fall så himla söt din lilla tjej och så fin i örhängena du får hälsa henne det..
Hoppas att allt är bra med dig och att du haft en underbar helg
KRAMISAR

Ulrika sa...

Vilken duktig tjej, och stolt ser hon ut med all rätt! Jag kommer också ihåg att jag tyckte det var läskigt...

Och vilken kanonsnygg hall, klinkerset (heter det så i plural??) är sååå snyggt!!

Ha en fortsatt fin vecka! Här går dagarna i amningens tecken eller töcken... :-)

Kram!

Ulrika