måndag 19 april 2010

To do list...

Ojsan vad helgen rann iväg fort! Jag hade massor att göra och har bockat av en hel del. Varit på stan och köpt kalaspresenter, bakat, inhandlat vinster till ett lotteri (gymnastiken), städat, tränat med hunden, tränat själv (funktionell träning, sjukt jobbigt men kul), strukit, tvättat...ja det är nog mer än så också men kommer inte på....
Sambon har äntligen oljat in klinkergolvet i hallen också. Gud så snyggt det blev! Eftersom det var en obehandlad stenplatta var man tvungen att olja in den för att få en yta, annars går det inte så bra att få dom rena...men det blev verkligen superfint :-) Han har också monterat belysning i våra hallgarderober, nån sorts belysning som man kan ändra färg på, och den lyser igenom även om dörrarna är svart glas. Ska försöka visa en bild sen, blev jättefint :-)
Idag börjar jag sent och jobbar till 18, har hunnit med en prommis med vovven och känner mig lite lagomt stel...men jag mår så bra av träning :-)
Hade en riktigt jobbig fredag på jobbet, har haft lite ångest i helgen...men har försökt peppa upp mig...även om det inte händer ofta så dyker man ibland på människor som inte är riktigt kloka. Den här kunden var riktigt otrevlig och jobbig och försökte trycka ner mig personligen...fyyy för såna människor! Då är det svårt att släppa dom när man går hem, men nu får jag ta nya tag helt enkelt :-)
Nu ser jag fram emot helgen, en tredagars i Stockholm där det blir en massa skoj :-)

Hoppas ni som tittar in här får en toppen-måndag!



Så härligt att vara ute nu :-)

1 kommentar:

Camilla sa...

Låter kanon att få dra iväg till Stockholm.
Ser framemot att få se er hall med ny oljat golv :)
Ha en bra dag och kram på dig!