onsdag 7 april 2010

Påsklov

Vad underbart det är med påsklov! Trots att vädret är mulet och grått, men det gör ingenting! Till helgen väntas solen, så det blir nog bra. Idag hade jag "turen" att mina tjejer ville åka till kompisar båda två, så jag fick ett antal timmar för mig själv :-) Det är man inte bortskämd med :-)
Jag tog mig en sväng ner på stan med hunden och lite miljöträning där. Det var längesen vi var där så det behövdes...men han skötte sig jättebra! Jag var också in på hundaffären för att se om de hade överdrag till den hundsäng han har. Eftersom han "bäddar" så har han klöst sönder sin säng...eller överdraget då. Så det blir att köpa nytt ;-) Jag börjar längta mycket tills det blir mer bart ute nu, så man kan komma igång med lite hundträning. Visst kan man träna ändå, men jag är så sugen att få börja jaktträning, det är såå kul! Men snart så...

Nu ska jag ta mig ett träningspass i min ensamhet, har inte bestämt om det blir core eller uthållighet...vi får se :-) Sen ska jag nog plantera om några blommor, tror det är väldigt mycket dax för mina pelargoner nu...

Hoppas ni har en skön dag, alla som tittar in!


Dax för lite uppfräschning av mina pelargoner...

7 kommentarer:

Nannis sa...

Fin blomma :)

Önskar jag hade gröna fingrar som dig ;) Mina stackars blommor ser ut att ha gått genom OKQ8as snabbtvätt eller nåt.. fast mindre blöta!? Ska kanske börja med att ge dom lite vatten...

kram!

pernilla sa...

Jakt håller vi ju inte på med men vi viltspårar. Jag drar igång kurs på lördag. Det ska bli roligt, även om inte jag själv håller i spårlinan.
/P

Titti sa...

Vad kul det lät..Med påsklov..Och barnfri tid.... Jag jobbar så...jaa,suck beskriver det bäst ;)

Camilla sa...

Hej och tack för din goa kommentar - så roligt att höra ifrån dej igen!

Va härligt med påsklov och lite egen tid ibland är aldrig fel:)

Vilka fina bilder du visade tidigare - gissar att det är er hall?

Ha det gott - kram!

Camilla sa...

Hoppas bara att dom kan hålla det dom sagt!
Vädret,alltså :)
Ha en bra dag och kram på dig!

Susanne P sa...

Jo, det är mycket som kommit efter...hundträning och blommorna...men snart så kommer vi igång!
Kram

Susanne P sa...

Sv. han mår ganska bra nu...sover, sover & sover men har ätit lite mat. Fått smärtstillande. Och delat lite fläskfilé med husse! Så jag tror nog att båda lever över...
Kram