tisdag 20 april 2010

Ja må han leva...

tänk att tre år går så fort! Fattar inte att min söta kille redan hunnit bli det :-) I present har han fått ett nytt överdrag till sin biabädd (bäddat sönder den gamla), och så blev det lite goda kex också :-) Och en härlig promenad med lydnadsinslag :-)



Tänk vilka härliga tre år vi haft, och vilken glädje han skänker. Kan inte tänka mig en snällare hund, som både har tålamod med barnen och deras påhitt, och så tålamod med katten :-) Som han blivit väldigt god vän med, de brukar "munhuggas" så härligt med varandra :-)

Jag hoppas vi får många härliga år till!



7 kommentarer:

Camilla sa...

Grattis till treåringen!!
En stooooor grattis kram från mig :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

Titti sa...

Grattis storkillen!! Ja 3 år går sjukt fort.. Hoppas ni får trevlig i Stockholm!! Kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Stort Grattis! :) Gud så söta de är. De blir verkligen ens bästa vänner. Kram

Nannis sa...

vilka härliga bilder :)

Han ser så cool ut, är han det också eller bedrar skenet? :D
kram!

Camillasrum sa...

Hahahaha Nannis, ja skenet kan nog bedra. Han heter "Happy Feet" glada fötter i stamtavlan, och det kan man lätt säga att han har :-))

Nannis sa...

*fniss* Häftigt namn! Jag gillade filmen dessutom ;)
kram!

Susanne P sa...

"En man i sina bästa år! Och det blir bara bättre & bättre"
Grattis!!!
kram