onsdag 19 maj 2010

Sol och värme



Värmen bara fortsätter här hos oss :-) Även om en och annan regnskur kommer, eller om det är mulet ibland, så är det väldigt varmt och skönt!
Måndagkväll blev det varsin match för tjejerna. Den yngsta slog till och gjorde två mål, gissa om hon var stolt. Laget vann också, en bra start på säsongen :-) Äldsta dotterns lag förlorade igen med enstaka mål men kämpade grymt.
Ikväll åkte jag ner till älven och kastade lite dummies. Gissa om nån var badsugen :-) Körde också lite dirigeringar, men jag vet inte vad som hänt...ingenting går bra just nu med träningen, han lyssnar inte. Vet inte riktigt hur jag ska få till det...måste klura lite. Saker som suttit som berg förut ser han ut som om han inte kan längre...
Imorgon är det torsdag och snart har man kommit en vecka närmre semestern :-) Tre veckor kvar...
Hoppas ni får en härlig dag imorgon! Kram ♥

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Man ska inte vara rädd för att gå några steg tillbaka i träningen.
/P

Camilla sa...

Åååå,har du bara tre veckor kvar?
Underbart!
Jag har inte semester fören i mitten på juli men DÅ ska jag vara ledig i sex veckor :)
Lääääängtar!!!
Ha det bäst!
Kram!

♥ Sanna ♥ sa...

Det verkar som det alltid går fram och tillbaka med olika träningar så det borde väl gälla aven våra djur ;)
Här har vädret varit så himla fint hela veckan vilket gör en på så bra humör!!!
Hoppas att du får en mysig fredag
STOR KRAM

Hallon & Blåbär sa...

Åh, vad härligt det låter med bara så kort tid till semestern.

Kan tro att vovven tycke det var toppen att få sig ett och annat dopp.

Du ska se att hundträningen kommer att lossna, backa något steg bara och gör det lättare så ska du se att det sitter som ett smäck sen.
Men jag vet vad irriterande och frusterande det är, har ju börjat kurs med bernern igen och förra gången var han helt i sin egen värld, då var det knappt att han visste vad sitt betydde. Anledning = löptik. Hoppas det blir löpfritt på kursen ikväll.

Ha en bra vecka!