lördag 7 augusti 2010

Diggiloo diggilej

Ja så var fredagkvällen överstökad, gick bra trots massiv huvudvärk under dagen. Helt okej, särskilt Alcazar var ju super, såå roligt att få se dom live. Erik Linder är också en favorit och han sjöng bl a Orups Det är bara regn hos mig. Den är så himla fin! Tjejerna tyckte det var supermysigt och njöt hela kvällen. De fick en ny idol, Mojje, som rockade fett i The Final Countdown, visste inte att han kunde sjunga så bra :-) Måste säga att jag gillar Thomas Peterson, komikern också. Han var superkul! Nu är jag så trött efter en heldag i Höga Kusten idag, men det får jag berätta om imorgon...ha en skön kväll, nedan kommer lite bilder från gårdagen!


Konserten var vid Thailändska Paviljongen Bispgården, så himla vackert där!


Tjejerna laddar med popcorn


Jessica Andersson i fin klänning

Fantastiska Erik Linder! Gillar hans röst :-)


Ballongdans bjöds vi på :-)


Disco inferno!

3 kommentarer:

Petra sa...

Hej! Jag halkade in här via knappen "nästa blogg".
Vill bara lämna mitt avtryck. Ha en fortsatt bra helg.
Petra

Camilla sa...

Oj,vilken kväll!
Önskade att jag också varit där.
Ha det bäst!
Kram!

Susanne P sa...

Vilken upplevelse!
Mojje han är min stora Idol! Här hemma kan vi (jag & mitt "jobb") digga lös med Mojje-låtar när vi lagar lunch. Fast nu vet jag inte om det är jag eller "jobbet" som diggar mest... ;))
Kram