onsdag 18 augusti 2010

Krasslig

Solen skiner från en klarblå himmel här, så varmt och skönt. Den här sommaren har verkligen varit över förväntan :-) Att nätterna blivit kallare och det är lite klarare luft känns, hoppas verkligen hösten blir lika fin som sommaren varit!
Sen i förrgår har jag inte känt mig helt kry, taskig i magen och väldigt ont så fort jag äter nåt...funderar på om jag fått i mig nåt som inte är bra, det är ju faktiskt rötmånad...och nu kommer sambon hem och säger att han inte heller mår så bra. Eller jag mår rätt bra, det är magen som inte mår bra....Har köpt lite provivadryck och hoppas att jag mår bättre snart :-)
Till helgen måste jag ta tag i min överväxta rabatt...måste göra den större då mina pioner växt som bara den, så nu behöver dom mer plats. Dessutom har jag en hund som behöver trimmas, börjar bli långhårig, trots att han fäller för fullt ;-) Jag har anmält mig till en kurs i rallylydnad, den börjar i början på september. Hm, undrar hur det kommer att gå med denna hormonstinna herre :-) Men prova måste jag göra...
Nej nu ska jag vila en stund, känner mig lite matt ändå...hoppas ni alla får en skön kväll!


Pionrabatten måste ökas ut

9 kommentarer:

Helene sa...

Hoppas du känner dig bättre snart, inget kul att känna så där : /
Hoppas du får en fin dag idag !!
Kram Helene.

Anonym sa...

Det kommer gå hur bra som helst med Rallylydnaden, säkert jättekul för er båda
kram Pernilla

Sköna o Gröna Ting sa...

Jadu, denna månaden får vi allt se upp med vad vi stoppar i oss!!!
Magen är trist när den krånglar och det påverkar en mycket i humöret oxå:(
Hoppas att vilan gjorde nytta:)

Jag ser att du oxå har en del att stå i, jag behöver oxå se över mina rabatter i år och skämma bort dom med lite mer plats. Jag försöker att dra ut på det då jag HATAR att gräva:)))

Gillar mer att gå och snusa på alla vackra blommor...
Hoppas du har det bättre nu.
Krya på dig kramar ifrån mig...
Marianne

maria sa...

Jag hoppas oxå det blir en vacker höst...Den kan vara riktigt vacker. Har njutit denna sommar men den har gått fort..

Må så gott !
Kramen

Susanne P sa...

Hoppas att din magen blir bättre snart!
Visst har det vuxit i sommar, båder växterna och ogräset... ;))
Det lät ju jättespännande med rallylydnad så jag ser framemot att se hur det går för er.
Kram

Camilla sa...

Hoppas att du mår bättre nu!
God morgon!

Jennyshemochharmoni sa...

Hoppas du mår bättre snart. Inte kul med magtrassel. Stor KRAM!

Helene sa...

Hoppas du mår bra nu !!
Jag ville bara önska en skön helg !!
KRAM Helene.

Titti sa...

Hoppas du snart mår bättre!!! Kramar/Titti