fredag 27 augusti 2010

Tror ni på det okända?

Jag gör det. Jag måste faktiskt berätta om att jag för ett tag sen fick för mig att göra en healing. Jag har aldrig gjort något sånt förut och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Det här var inte heller någon vanlig healing, utan en chakraregression, en typ av healing där man går in i auran och jobbar med olika blockeringar som har blivit i kroppen.
Hon som gjorde det på mig vet inget om mig, mer än att jag har varit där och spått mig för över ett år sen. Hon ställer inga frågor utan får mer bilder "till sig". Hon sa till mig innan, att hon för det mesta får tillgång till tidigare liv som man levt och saker som hänt och kan ha "fastnat" i kroppen.
Låter det flummigt? Ja jag förstår om ni tycker det, men jag tycker att det är väldigt spännande! Hon berättade nästan direkt om saker som hänt mig i tidigare liv. Och jag kan känna att dom verkligen har hänt! Som t ex att en av mina döttrar har jag även haft i ett tidigare liv, men då togs hon ifrån mig och jag sörjde väldigt mycket. Hon sa att jag kunde sluta sörja (det fanns kvar i kroppen), för nu var hon tillbaka hos mig...Jag bara rös när hon sa det, för jag har alltid känt en speciell samhörighet med min ena dotter. Inte så att jag älskar henne mer, absolut inte, bara att vi har någon speciell connection...jag har haft känslor om att jag är rädd att tappa henne, och då kan jag förstå varför, om nån har tagit henne ifrån mig tidigare! *Ryyys* Sen berättade hon även om ett liv jag levt och om känslor jag haft då, som jag även haft i detta liv....utan att förstå varför! Men nu förstår jag....så känns det i alla fall. Min sambo är mycket tveksam till det hela, men själv tror jag nog en hel del på såna här saker.
Innan jag gick sa hon till mig att jag kunde ha konstiga drömmar, blev dom för konstiga kunde jag ringa henne så kunde hon hjälpa mig att tyda dom. Och nog har jag haft det. Jag som nästan aldrig drömmer, har gjort det ett antal nätter. Konstiga konstiga drömmar, men dom är inte hemska i alla fall!
Första dagarna efter "healingen" var jag ohyggligt trött, som i en dimma. Nu har det vänt och jag känner en enorm energi och glädje. Jag hoppas det håller i sig.

Hoppas ni alla får en underbar fredagkväll! ♥


Man vet aldrig vilken väg livet tar :-)

9 kommentarer:

Pernilla sa...

Så spännande det låter Camilla, det har med all säkerhet gjort dig gott.
Tror jag vet vem du varit hos, är själv intresserad av att gå till någon som kan se tidigare liv :)
Tänk vad en vecka går fort, inför den nya kan man fundera på om man skulle vilja ha någon förändring på den i förhållande till den som nyss passerat, kanske ett inslag av egen tid för att få utrymme för reflektion, eller en promenad på ett område som man inte varit på tidigare.....
Må så gott
Kram Pernilla

Helene sa...

Jag tycker att sånt är väldigt spännande !!
Jag är intresserad av allt sånt där...
Ha en fin lördag.
Kram Helene.

Camilla sa...

Gud så spännande!
Jag tror stenhårt på sånt där.
Läskigt men fruktansvärt intressant!
Kram på dig!

soffie sa...

va intressant och spännande du skriver,
jag tror med på det men har aldrig upplevt något,kanske är jag inte mottaglig mot det,l
va vacker bild,
kram

Susanne P sa...

Japp! Det är inte självklar för alla men jag tror att detta existerar!
Jättespännande & intressant!
Kram på dej

Chissra sa...

jag tror helt klart på healing och det okända och allt som hör där till. det finns ju så mycket mer än det man ser med blotta ögat. jag tror helt klart på andevärld och tidgare liv och så.
intressant blogg du har. trevlig söndag.

Jennyshemochharmoni sa...

Det låter superspännande! Alla vägar som kan leda till fler insikter är bra tror jag. Dock är jag nog för feg för att våga mig på någon sån healing :) Härligt att du fått energi igen! :) KRAM!

Stina sa...

Oj, va jag ryser när jag läser detta! Så himla spännande och verkligen intressant! Kramar

Helene sa...

Ha en fin måndag.
Kram Helene.