tisdag 31 augusti 2010

Det går mot höst

vare sig man vill eller inte, och jag kan säga att jag INTE vill! Men tyvärr har man inte så mycket att säga till om där ;-) Om jag inte tänkte flytta då. Det kan ju vara frestande ibland, men lär nog inte bli så. Det känns lite jobbigt att titta ut på verandan, lite halvvissna blommor, öde och tomt. Det är kallt på mornar och kvällar, bara runt fem grader på nätterna och nån natt var det nog bara någon grad...
Då får man lust att bara grotta ner sig med pläden och en kopp te och en riktigt bra film :-) Men idag har jag i alla fall hämtat ut mitt kort på Golds gym, så nu ska det hårdköras där :-) Taggad som sjutton! Häromkvällen sprang jag 4 km utan att linda knät och ingenting har jag känt, så det blir bara bättre och bättre. Nu får jag öka på försiktigt...var nyss och cyklade med hunden i närheten av springspåret, och jag drabbas alltid av spring-abstinens när jag kommer i närheten! Det är så otroligt härligt att springa, känns underbart när man fått upp flåset och känner att man orkar mer och mer.
Men nu ska jag sätta mig i soffan och se Fångarna på fortet med mina tjejer, imorgon är det onsdag och snart torsdag och hundkurs. Ska bli spännande det med att se hur det går ;-)

Önskar er alla en mysig härlig onsdag!♥



6 kommentarer:

Helene sa...

Tänk att bo i ett varmt land året om, det skulle jag gilla = ))
Hoppas du får en härlig dag !!
Kram Helene.

Camilla sa...

Ja...nu finns det ingen återvändo.
NU är det höst! :(
Men men...innan vi vet ordet av så är det vår igen :)
Kram på dig!

Helene sa...

Ha en härlig torsdag.
Kram Helene.

soffie sa...

jag gillar ej att det blir mörkare och mörkare nu och det känns så himla länge kvar innan det vänder,vi får hoppas på en solig och varm höst så vi står ut,
vacker bild,

Susanne P sa...

Nog är det lite trist att sommaren är absoliut slut och att hösten är här, utan återvändo. Men vad vore det utan dessa varierande årstider?!
Kram

maria sa...

hösten kommer med rasande fart men kan vara väldigt vacker :)

kramen