onsdag 8 september 2010

Valdilemma

Ja då var det torsdag imorgon. Den här veckan har det varit superskönt väder, med runt 20 grader på eftermiddagarna och just nu är det 13 grader ute. Underbart! Gick nyss ut och kvällsrastade hunden, och här uppe i norr är det mörkt som bara den. Stjärnorna gnistrade ikväll, underbart vacker himmel. Önskar att jag hade kunnat fota!
Just nu är det mycket funderingar över valet som snart äger rum. Jag har inte så stort intresse av politik, men jag tycker ändå att det är viktigt att rösta! Som vanligt tycker jag att det är nåt här och nåt där som är intressant, önskar att det fanns ett parti som passade in på alla önskemål...Ni tänker väl rösta? Jag har inte bestämt mig än, men kanske blir det något annat parti mot hur jag röstat förut. Ja det är ju några dagar kvar så jag hinner tänka lite till :-)
Just nu har jag en liten lessperiod, brukar bli så efter semestern och en bit in på hösten. Önskar att jag hade fått vara ledig lite till och bara mysa runt i det härliga vädret, promenera, knäppa fina höstbilder....Jag hoppas snart att jag kan ta mig ut en solig dag och fota lite, det är såå kul :-) Hösten är också så vacker med sina färger, även om de inte har kommit riktigt än.
Tänk att få resa iväg nånstans nu på hösten, så man har något att se fram emot! En weekend resa till något romantiskt ställe kanske...:-) Nu ska jag sluta drömma och lägga mig ner och läsa lite innan det är dax att somna.
Jag önskar er alla en härlig torsdag!


Snart blir träden så här vackra

6 kommentarer:

Helene sa...

Jag blir oxå lite "less" den här perioden = ((
Men som tur är skiner solen och man kan vara ute iallafall !!
Jag ska rösta ( självklart ) men det är svårt...
Ha en fin torsdag.
Kram Helene.

Camilla sa...

Jag var och röstade i går så nu är det ur världen.
Ja...tänk om man kunde resa bort.
Då skulle jag åka nu och komma hem i slutet på april ;)
Ha det bäst!
Kram!

soffie sa...

har sett att massor av löv redan börjat gulna nu,det är en vacker tid vi har framför oss hoppas bara det fortsätter att va så här vackert,
ha en goo kväll

Fenixmonas sa...

Jajamän! Här är det redan röstat! Tycker det är gott att ha gjort det. Kramiz

Helene sa...

Usch idag har jag kallt hos mig : /
Hoppas solen lyser hos dig och att du får en fin fredag.
Kram Helene.

Helene sa...

Ha en toppen-fin lördag.
Kram Helene.