fredag 29 oktober 2010

Halloween

Ja då var det fredag igen, och halloween! Mina tjejer ska sova över hos mormor, något dom önskat själv :-) Jag och sambon har precis ätit god fläskfilé och druckit lite rött vin, mums :-)
Imorgon blir det stan en sväng, är lite halloween-rea här och där så jag tänkte dra en liten runda :-) Tänkte även besöka Mio och titta på lite skänkar och skåp.
Idag har vi haft riktigt roligt på jobbet, många underbältetskämt, våra chefer har spökat ut sig i halloween-klädsel och bjudit på godis ;-) Underbar stämning :-))
Angående frisyren (goa ni är) så visar jag hellre längre fram när jag har slingat. Just nu har jag en fin utväxt, svårt att få till ett bra kort :-) Ska knäppa lite före-och efterbilder innan jag fixar det nästa gång så får vi se om jag vågar visa!
Nu väntar Idol och soffan och mys och jag trivs som bara den :-)
Önskar er alla en underbar fredag!♥



8 kommentarer:

Camilla sa...

Det ser jag framemot!
Trevlig halloween på dig!
Kram!

Helene sa...

Åh va mysigt ni har det !!
Jag önskar dig en mysig kväll oxå = ))
KRAM Helene.

soffie sa...

trevlig Helloween å hua va läskig hon såg ut:)

Malin sa...

Det ser jag oxå fram emot. Härligt med en kväll för er själva, gud vad jag skulle ge mycket för att få det, det var såååå länge sen.
Hoppas du fyndar idag!
Kram

Helene sa...

Kikar in och önskar dig en fin lördag.
Kram Helene.

Titti sa...

Trevlig helg!!Mysig med barnfritt mys ibland. :))

Susanne P sa...

Spännande!
Hoppas du får en härlig spökig helg!
Kram

Semester & Mat sa...

Låter som en härlig helg.
Såg lite läskig ut dottern din på kortet tycker ja...

Ha en fin dag!