måndag 4 oktober 2010

Det blev fel

Idag var ambitionen hög, springa stod högt på "vill-listan". Tänkte att det kunde vara bra på kanelbullens dag...men det blev lite fel, jag åt kanelbullar och inget joggande istället... Och nu har det blivit så himla mörkt ute, vid 18,30 börjar det skymma här, och då vill jag minsann inte springa :( Nej, nya friska tag imorgon när jag slutar tidigt. DÅ ska det bli träning! Blev lite störd när sambon igår dök ner på golvet och gjorde 13 armhävningar på tå. Hallå! Han har inte tränat på väldigt länge...men han "tränar" väl lite i sitt jobb ibland, när han hoppar in och mekar...
Ikväll är det Biggest Loser, jag tycker det är bra, roligt att följa deltagarna när dom kämpar. Jag har ju ingen sån extrem övervikt, men gud vad kul det skulle vara att få åka på ett sånt ställe och nån kör skiten ur en! Och serverar hälsokost, vilken dröm :-) Säger jag nu. När jag nyss ätit en kanelbulle, och inte sprungit som jag hade tänkt. Fy skäms på mig...NÄ nya friska tag imorgon mina vänner :-) Hoppas ni får en skön kväll :-)



Googlad bild

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hmm...om du ska få se mig springa får du nog ta av mig min kanelbulle och gömma den.
DÅ springer jag och letar den....annars sitter jag nog hellre ner... och tar en kanelbulle till ;)
Ha det bäst!
Kram!

Susanne P sa...

Jag avundas alla som kan springa!
Själv får jag blodsmak i munnen, synbortfall, andnöd, dunkande huvud, ont i benhinnorna & blir alldelens svimmfärdig om jag skulle prova på att springa.
Ja, ja, kalla det för dålig kondition, da! ;)
Kram

soffie sa...

nä springa när det är mörkt är inget jag helelr skulle göra,hoppas du kommer iväg imorrn då:)
ha en goo kväll