måndag 30 maj 2011

Första arbetsdagen

Så var den gjord, första arbetsdagen :-) Känns riktigt bra, ganska skönt att komma ut i verkligheten igen ;-) Förutom en rejäl regnskur mitt på dagen idag, med hagelinslag och stormliknande blåst, så har vädret var riktigt soligt och skönt. Ska snart bege mig ut på en skön kvällspromenad med hunden och en arbetskompis.
I fredags var jag på mitt första möte med den personlige tränaren! Gud så spännande det var :-) Han verkar supertrevlig och ambitiös, verkar verkligen gå in för att hitta rätt träning till just MIG :-) Nästa vecka trodde han att det var dax att visa mig vad han har kommit fram till, ser verkligen fram emot det!!
På lördag var vi ute lite på stan, en sväng till svärmor med en morsdagsblomma lite i förskott :-) Sen på kvällen var det den årliga cruisingen i stan, vi åkte några varv men efter 20,30 började det tyvärr bli rätt stökigt så då for vi hem med barnen. Igår blev det en sväng till min egen mamma och på kvällen blev det sen buggträning för sista gången i vår. Nu blir det först i slutet av augusti det börjar nästa gång. Nu gäller det att ge sig ut på lite danser i sommar så man håller i gång det här!!
Önskar er alla en härlig måndagkväll och toppen tisdag!!


Tulpaner och liljor satta i höstas

3 kommentarer:

Mita sa...

Ja håll i gång nu i sommar och dansa. Vad mysigt med cruising,synd bara att det lätt kan bli stökigt,
Kramen på dej!

Camilla sa...

Vad bra att det gick bra på jobbet.
I morgon börjar mitt pass. Jag ska jobba torsdag till söndag.
Kram på dig!

Helene sa...

Hoppas veckan har varit bra !!
Ha en skön helg.
Kram Helene.