lördag 14 maj 2011

Lördag

Tänkte skriva ett härligt fredagsinlägg igår, men det gick ju inte att komma in här över huvudtaget. Kanske var fler än jag som hade problem? Ser också att ett par noteringar försvunnit från förra inlägget!
Har ju varit hemma några dagar nu, och det är såå skönt :-) Tänk vad man uppskattar de små sakerna när man varit iväg på sånt här! Dottern mår bra och hade besök av sina bästisar en stund igår. Det var uppskattat! Det var så härligt att höra hur de fnittrade och skrattade :-)
Det har regnat i två dagar här, som spön i backen. Just nu är det mulet och kommer nån skur då och då. Bara 8 grader...brrr! Men hoppas värmen kommer snart tillbaka :-)
IKVÄLL ska sambon och jag ut och dansa för första gången!! Farmor kommer och är hemma med döttrarna och jag tror faktiskt att det kan vara bra för oss att komma ut en sväng ;-) Dottern mår så bra så det är inga problem så ;-) Känns både superkul och pirrigt!!! Men jag har längtat efter att dansa jättemycket så det blir nog jättekul! Problemet är väl mest vilka KLÄDER jag ska ha, jag som aldrig är ute!!! Det blir till att gräva ordentligt i garderoben :/
Önskar er alla en härlig lördagkväll!!!


Grönska!



7 kommentarer:

Viktkamp sa...

Hoppas ni får en trevlig danskväll =)

Susanne P sa...

Hoppas att ni får en supertrevlig kväll!
Kram

Camilla sa...

Liljekonvaljer?
Redan?
Ojojoj...dom brukar jag plocka när det är skolavslutning...alltså om fyra veckor.
Jaja...den som spar den har ;)
Kram på dig!

soffie sa...

Liljenkonvaljer är min favoritblomma:)
måste kolla "mitt"ställe om det börjat blomma än,
hoppas ni får en superrolig danskväll,
kram

Mita sa...

Tänk vad liljekonvaljer doftar ljuvligt. Hoppas eran utekväll blir riktigt kul. Spännande att testa danskunskaperna,hih..
Kramiz!

Semester & Mat sa...

Det ständiga problemet ;)
Städade nyss klädkammaren och vart förvånad hur mkt det fanns, men ändå när man ska klä sig så hittar man inget som passar.
Skönt att läsa att ni är hemma och att dottern mår bättre.

Hoppas ni hade kul ute igår kväll!

Malin sa...

Klart ni ska ut och roa er när ni kan, dottern blir nog bara glad när ni har kul. Hoppas ni hade en toppenkväll och jag kan tänka mig att det känns i kroppen idag.
Kram