lördag 7 maj 2011

Lite uppdatering...

från sjukhuset, operationen är gjord och dottern mår bra :-) Allt har än så länge gått bra och nån gång nästa vecka får vi åka hem. Känns jätteskönt att det är gjort och att det bara kan bli bättre nu. Innan vi åkte kände jag att det här kommer att bli en stor utmaning, men det har verkligen gått bra. Enda gången jag blev lite darrig var när vi kom till uppvaket efter operationen och såg dottern, då blev jag lite knäsvag ;-) Men det är fantastiska människor inom vården, och deras arbete är så viktigt!

Dotterns narkosdoktor är med i SOS 112 Luftens hjältar som går på TV4 plus, det är lite coolt. Det var en fantastisk doktor som var så otroligt positiv och hade en härlig humor och fantastisk förmåga att hålla dottern på bra humör och känna sig lugn. Jag hoppas vi har möjlighet att få se honom på tv sen :-)

Idag har jag bokat en stund i tvättstugan på anhörighetshotellet och ska tvätta lite. Tittar ut och ser det fina vädret ute, men det ska jag njuta av sen när vi kommer hem.

Önskar er alla en toppenvecka, tack för att ni tittar in :-)

8 kommentarer:

Malin sa...

SÅ skönt att operationen gick bra! Nu är hon snart på benen igen ska du se, spelar fotboll som aldrig förr!
Kram

soffie sa...

men å va härligt att det är gjort nu och att det gått så bra,
kram till din dotter och dej

Anonym sa...

hej hittade hit via cannolis :)
Gillar dina texter på sidan.. så mycket som stämmer!
krya på dottern nu !
Mvh Maria

Helene sa...

Va skönt att operationen gick bra !!
Måste kännas skönt att ha den gjord nu !!
Ha en fin vecka.
Va rädd om dig.
Kram Helene.

Camilla sa...

Gud så skönt att dottern din mår bra.
Tänk...jag har aldrig sett det programmet.
Ha det bäst!
Kram!

Susanne P sa...

Det var skönt att höra att operationen gick bra! Tänk vilka fantastiska människor som jobbar inom vården. De behövs verkligen!
Krya på dottern!
Kram

Nannis sa...

Skönt att läsa!!

Umeå har så himla bra sjukhuspersonal. Verkligen toppklass :)

kram!

Semester & Mat sa...

Va underbart att läsa att operationen gått bra!
Ja vem skulle inte bli knäsvag i ett sådant ögonblick.
Skönt att den nu är gjord, hoppas att läkningen går bra också.

Kram