torsdag 11 augusti 2011

Det kan gå så fort

Igår fick jag mig en påminnelse igen om att livet snabbt kan förändras. Fick veta att en tidigare arbetskamrat som bara är 1 år äldre än mig har dött. Jag har inte fått veta vad som hänt än, men jag blev så ledsen....det känns så trist att någon måste gå bort i så tidig ålder. Sänder tankar och kramar till hennes familj ♥
Annars hinns det med väldigt lite bloggning. Det är så mycket som händer, men jag kan liksom inte få ner det i ord, jag förstår inte vad det beror på! Andra veckan jag jobbar och jag kan inte förstå att det redan är fredag imorgon igen! Längtar jättemycket till helgen då jag och en vän ska åka och shoppa :-) Ska bli så kul! Jag skulle behöva både kläder och skor, så jag hoppas verkligen att det finns nåt nu!
Har precis kommit in från en löparrunda och snart är det dax för Ernst igen :-) Han ger mig så mycket energi, tänk om man kunde ha ett hus där hans saker passar in :-) Det vore inte dumt det!
Nu ska jag göra mig en kopp te och mysa en stund ♥ Önskar er alla en härlig fredag och helg!

Inga kommentarer: