onsdag 17 augusti 2011

Uttråkad!!

Vara sjuk är inget för mig! Håller på att bli tokig :/ Hostar snart sönder mig själv och ont i halsen. Men funderar ändå på att gå och jobba imorgon...men förmodligen kommer alla att undra vad jag gör där. Och jag vet ju hur irriterat det kan vara att nån sitter och hostar hela tiden ;-) Och ska jag då kunna prata i telefon måste jag ha en halstablett i munnen hela dagen. Bra för tänderna, not. Nej, kanske ska härda ut och vara hemma imorgon med och hålla tummar att jag kan gå på jobbet på fredag.
Ingen träning har det blivit denna veckan heller. Stränga order från PT att INTE träna nu! Han säger att det är som att hälla tändvätska på elden. Så. Jag får lugna mig lite och bli frisk. Nästa vecka är jag säkert igång igen!
Har i alla fall klippt hunden lite. Han såg ut som en liten skogslurv, men nu är han fin igen :-) Även om jag inte ställer ut honom (han är ju kastrerad också) så är det fint att putsa av honom lite då och då runt tassar, öron och svans tycker jag. Han saknar också våra springturer, ligger och kollar in mig hela tiden, OM jag ska ta fram löpkopplet :-) Sötnos! En cykeltur ska jag orka med honom, men kanske bra att han också fått några vilodagar. Vi har ju tränat hårt, han och jag :-)
Önskar er alla en underbar onsdag ♥


Säg matte, när kan vi springa?


5 kommentarer:

soffie sa...

men usch att du är dålig ,hosta är så himla långdraget ,men stanna hemma imorrn å kurera dej istället,krya på dej

Coquina sa...

Söt din hund är =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min 1 års tävling =)

Jennyshemochharmoni sa...

Hoppas du piggar på dig! Ta och vila upp dig ordentligt innan du kör igång igen. Det brukar ha en tendens att snabbt komma tillbaka annars. Bamsekram! Jenny

julia sa...

Fin blogg , gillar designen :) <33

Semester & Mat sa...

Hoppas du känner dig bättre, så du tar dig iväg till jobbet idag som du ville. Inget vidare att vara förkyld.

Ha en fin helg!