måndag 15 augusti 2011

Måndag

Vaknade av att jag frös som ett tok i natt! Var tvungen att gå och hämta en flisfilt för att värma mig...Ont i halsen och hela kroppen, länge sen jag var sjuk och hade feber... Har sovit så dåligt fast jag är jättetrött...Så det blev inte att fara på jobbet idag, bara vila och försöka återhämta sig :-)
Var på Ikea hela dagen igår, eller mest klädaffärer. Var där från 10-18, gissa om jag var slut i fötterna sen! Fick med mig några klädplagg i alla fall, men inte alls så mycket som jag hade velat. Känner mig helt utan kläder så jag får söka vidare helt enkelt. Nu när man är ute på dans en gång i veckan vill man ju ha nåt fint att ta på sig!
Snickarna gjorde klart utsidan på huset förra veckan också! Blev riktigt fint :-) Nu väntar vi på att han som ska sätta upp markisen ska komma, och elektrikern, för att snygga till det i vardagsrummet med alla kablar. Tänkte vi skulle försöka gömma undan så mycket som möjligt sen...inge snyggt med kablar! Jag ser verkligen fram emot att vi kan få det klart snart...MEN, det dröjer nog ett tag till :/
Nu blir det till att dricka lite te för halsen och bädda ner sig i soffan...Sköt om er!


Sängläge idag!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Krya på dig!!
Kram!

Semester & Mat sa...

Hoppas du snabbt blir piggare, kanske bara något tillfälligt.
Själv har jag klarat mig vldigt länge ifrån förkylningar och feber, peppar peppar...

Kram