torsdag 8 december 2011

Beredskap

Min beredskap på jobbet börjar ikväll, det ska ju bli eller har börjat bli snöstorm som ska gå genom Sverige imorgon och på lördag...så jag lär inte klara mig utan får nog hoppa in och jobba. Har haft genomgång idag på jobbet så nu är man redo...Blir till att ladda med mycket kaffe :-) Har snöat lite här idag på förmiddagen och imorgon kanske det kommer en rejäl sväng. Jag klarar mig gärna utan!
Men imorgon är det fredag i alla fall ♥ Förmodligen missar jag nog Idolfinalen, men det gör inget...håller en liten tumme för Robin :-) Visst är Amanda bra också, men ibland låter hon som en papegoja ;-)
Kram på er!



3 kommentarer:

Ulrika sa...

Vad är det för jobb du har där man får hoppa in när det blir snöstorm? Brrr! Oavsett så hoppas jag du få en bra kväll och helg :)

Fikat ser väldigt gott ut! Mmm för pepparkakor!

Semester & Mat sa...

Vart också lite nyfiken på ditt yrke?
Hoppas iallafall att du inte behövde hoppa in. Snöovädret vart inte så hemskt där jag bor, det var en massa varningar men tack och lov så vart det inte så illa :)

Ha en fin måndag!

Helene sa...

Beredskap !!
Hmm...vad gör du då ??
Önskar dig en fin lucia-dag.
Kram Helene.