torsdag 15 december 2011

Yiihhhaaa!

Äntligen har jag gått av min beredskap, ledig imorgon!!! Då ska det bli rännande på stan och försöka få ALLA julklappar klara. Sen lite städpyssel hoppas jag också hinna med...På kvällen är det nämligen dans till ett riktigt bra band, barnen ska till farmor och jag och sambo ska ut och ha kul :-))
Den här veckan har vi fått se en föreläsning på jobbet. Något som intresserar mig enormt, nämligen Personlig Utveckling. Det är sååå intressant! Vi fick se en inspelad föreläsning av Kjell Enhager. Sjukt bra han var! Och så otroligt många intressanta saker han pratade om. VAD är det som gör att vissa människor alltid verkar vara positiva inför allting, kunna fokusera vare sig det gäller jobb eller tävling, när man måste, tänka positivt och sprida en bra energi omkring sig. Att trots om man är nervös, inför en tävling eller att stå inför människor och redovisa något, lära sig hantera det och kunna ta fram en bra stämning i kroppen. Han gav så många bra tips som var så enkla, väldigt självklara, kanske därför man inte kommer på det själv?? Han lyckades iaf göra mig på väldigt bra humör och att jag absolut måste testa hans övningar!
Nu ska jag strax bege mig till något annat roligt, dans :-) Det är avslutning på danskursen ikväll :-)
Ha en underbar fredag och helg ♥

5 kommentarer:

Susanne P sa...

Med ett possetivt tänkande kommer man långt!
Härligt!
Kram

Semester & Mat sa...

Låter som att ni hade en spännanade dag med positivt tänkande, hoppas helgen varit bra också.

Ha en fin måndag!

Helene sa...

Hoppas du fick en mysig helg och att klapparna är klara nu = ))
Jag har jobbat hela helgen = /
Men snart är jag oxå ledig och det behöver jag = ))
Ha en mysig måndag.
Kram Helene.

Helene sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL !!

Kram Helene.

soffie sa...

GOD FORTSÄTTNING till dej