måndag 31 december 2012

Årets sista dag!

Ja då var vi framme vid årets sista dag :-)
Har precis kommit in, har varit ute med yngsta dottern som åkt bob i backen utanför vårt hus. Morgonen började med dimma, men nu lyser solen :-)
Har börjat fundera lite smått över det år som gått, vad som hänt och hur jag ska summera det. Överlag har det varit ett bra år men jag återkommer till det.
Nu har jag faktiskt börjat med kortare promenader ute, och det är såå skönt! Så nu är det bara att öka sakta och komma igång så smått :-)
Har börjat lyssna på en ny bok, Vem gråter vid din grav? med Robin Sharma, uppläsare Stefan Sauk (såå bra). Jag har läst hans andra två böcker, den första heter Mannen som sålde sin ferrari, och det är grymma böcker. Är man det minsta intresserad av personlig utveckling för sig själv rekommenderas de varmt! Boken innehåller ett samlat verk innehållande reflektioner, citat, tips och livsdomshistorier. Mycket bra!


Önskar er alla fina människor ett riktigt Gott Nytt År ♥

7 kommentarer:

Camilla sa...

Ser framemot en års resumé :)
Vad härligt att du håller på att bli bättre.
Gott Nytt År!
Kram!

Tess-en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn sa...

Va smidigt att lyssna på böcker! Ska jag börja med under promenaderna, då kanske man faktiskt hinner komma igenomo en hel bok för en gångs skull!

Önskar dig ett Gott Nytt År!

Susanne P sa...

Så skönt att du håller på att pigga på dej.

Gott Nytt 2013.
kram

Anonym sa...

God fortsättning. Jag ska se till att börja lyssna på böcker jag också. Då kanske jag hinner igenom alla böcker som jag annars inte hinner med.
/P

TIDSOPTIMISTEN sa...

Kul att du kan komma ut lite igen kan tänka mig att det är efterlängtat ;) Hoppas nyåret var trevligt och jag önskar dig en god fortsättning på 2013!!!

Kram Ullis

Semester & Mat sa...

Munken som sålde sin ferrari är jag väldigt nyfiken på, har varit den en längre tid vet inte varför jag inte köpt boken eller laddat ner den som mp3. Men det ska bli :)

God fortsättning!

Susihus sa...

Jag har läst munken som sålde sin ferrari men inte denna...kanske får bli nästa nu när jag är inne i ett lässtim =) Gott nytt