fredag 21 december 2012

Julen snart här

Nu är julen strax här, ska bli mysigt :-)
Jag har jobbat mina fyra dagar halvtid den här veckan, och idag var jag ledig. Har slagit in paket, passade på medan barnen var i skolan. De slutade ju tidigt idag, skönt för dem att få jullov nu:-)
Känns skönt också att jag sluppit kryckorna nu och haltar fram lite, men det går bättre och bättre! Tränar på med mina övningar och har till och med varit ut ca 10 minuter med hunden :-))
Men han blev så exalterad över att jag skulle gå ut med honom så han nästan fick frispel, rusade runt i åttor runt mig, vilken syn ;-)
Orkade dock inte åka ner på stan idag, sambon kunde inte ta ledigt då de saknade folk, så jag väntar till i morgon så han kan hjälpa mig bära. Vi har några få julklappar kvar, och sen ska det handlas mat. Det blir fullt upp hela julhelgen, både juldagen och annandagen ska släkt komma hit och äta.
Men det jag gläder mig mest över ändå, är att det nu vänder och blir LJUSARE :-))

Vet inte om jag hinner med något mer inlägg innan jul så därför önskar jag er en riktigt GOD JUL!


Kram till er alla ♥

9 kommentarer:

soffie sa...

GOD JUL fina du :) ha nu riktigt härligt under jul...

Anonym sa...

Då önskar jag dej också en God Jul!
/P

Susanne P sa...

Och vi önskar er en riktg god jul!
Kram

Ulrika sa...

God Jul till dig också! Härligt att läsa att du är på benen igen :)

Camilla sa...

Underbart att vi går mot ljusare tider.
Rätt sida om året,liksom :)
Ha nu en riktigt god jul!
Kram!

TIDSOPTIMISTEN sa...

Skönt att bli av med kryckorna och hoppas det inte blir alltför stressigt nu på slutet men härligt med allt besök under julhelgen den tiden är ju ändå till för att umgås med nära och kära ;) Önskar dig och din familj också en riktigt fin jul själva har vi lyxen att åka bort och få julen serverad hos min föräldrar i år så inte mycket alls för oss att fixa med ;)

Kram Ullis

Semester & Mat sa...

Skönt att du blivit av med kryckorna.
SKönt också att det nu blir ljusare ute, även om snön har gjort det ljusare senaste tiden.

God jul!

Helene sa...

GOD JUL !!
Kram Helene.

soffie sa...

hoppas din jul har varit fin ,kram å god fortsättning