måndag 11 augusti 2008

Första arbetsdan

Oj vilken start det blev på första arbetsdagen. Riv-start. Känner mig helt utpumpad ikväll. Telefonen har ringt, ringt, ringt. Har man varit borta fyra veckor är det en hel del att uppdatera sig på, men det hann jag knappt med. Bara 142 mail i min inkorg, och massor av nytt som hänt eller saker som ändrats.

Efter middan var jag bara tvungen att lägga mig på soffan en stund, somnade nog omgående :) Sen blev det en prommis i 50 minuter med hunden, men jag gick nog mest som en zombie och stirrade rakt fram. Just nu känns det lite bättre, men jag tror nog att jag lägger mig i sängen snart med min bok, och så får det bli en tidig kväll....

zzzzzzzz

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så du hade bara 142 mail i din inkorg, själv hade jag 167.. :o)
Tycker det är bedrövligt att ingen gör ens jobb när man är borta, eller? :o))

Ha det bra!

Anonym sa...

Hejsan!!
Jaa,tror inte jag tränar för nåt speciellt egentligen.Mest för sakens skull.Kommer ju aldrig att lyckas genomföra en platsliggning med honom iallafall menar jag. Synd det för han är en jäkel på spår....Hoppas allt är bra med er allihopa!! Kram/Titti

Anonym sa...

Hej på dig,
Jasså det blev en tuff start första arbetsdagen?! "ler" det ser jag med spännig fram mot nu på måndag då jag kör igång efter en härlig semester.
Vilken fin bild på våra underbara vovvar du har lagt in, när träffas vi igen? våran samträning ger ju lysande resultat.....
Kram på dig/P&B

Anonym sa...

O jaaa vännen, det blev en hård dag...du kommer nog att få smaka på du också - på måndag! Och jag tränar gärna när som helst, det vet du....Kramen!