söndag 10 augusti 2008

Ännu en träningsdag

Mirax jobbar med dummien
Mirax till vänster och kompis (morbror) till höger.
Idag kom min vän P upp till min stad, och vi bestämde oss för att träna. Det har blivit fyra bra träningar den här veckan! Helt suveränt :)
Vi åkte ner till fotbollsplanerna där vi la platsliggning och efter det fick hon köra tandvisning på Mirax. Tänk att han satt ner de här gångerna! Ett stort framsteg *ler brett* Även om han fjantar lite ändå så var det mycket bra att se att han kunde sitta ner. Vi körde även inkallningar omlott på varandra, gå fot nära förbi varandra mm, det var en verkligt nyttig träning! Sen provade jag även linjetag med två dummies efter varandra, men då blev han lite vill, tog först den ena, släppte den och sprang efter den andra, så det blev lite rörigt. Men han redde ut det till slut.
Vi slutade med lite vattenapportering som också gick bra idag. Ja, en superlyckad träningsdag blev det *suckar förnöjt*





2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad fin bloggen är, visst är det en bra botten platta på blogspot, det känns som allt är mer tydligt, bilderna blir snyggare med ram och roligare runt omkring. jag tycker den här var jättefin
Kramisar i mängder...
Undrar ska vi ändra länk hit har du bestämt dig ??
Kramisar till tusen

Anonym sa...

Ja den känns jättebra, enkel att hålla på med :) Ja nu kan du länka om du vill, för nu har jag bestämt mig. Kramis!