fredag 29 augusti 2008

Jag är så lycklig

Igår var jag hos min kära syster, hon hjälpte mig med Photoshop, och att lära mig göra fotocollage. Tänk så roligt det är! Jag satt uppe till 23,30 igårkväll, ögonen bara sved, men jag kunde nästan inte sluta ändå! Sen har jag fortsatt idag och har gjort flera nya collage. De är somriga allihopa, jag blev jättenöjd med dem. Ett av dem har jag satt på headern nu.

Idag har varit en sällsynt tråkig dag. På jobbet har vi tackat av en kille som har fått jobb nere i Malmö på ett annat av våra kontor. Men nåt roligt har varit att vi suttit och spånat i vad vi ska göra för de pengar vi fick när vi vann säljtävligen i våras. En tanke var att vi ska ta oss till annan ort och där sova över på hotell, äta god middag och se på Wallmans salonger. Det skulle vara superkul! Det svåra är väl bara nu att hitta en helg där alla kan komma. Det här vill jag faktiskt inte missa! Som det ser ut nu kommer det att bli i november eller oktober och jag tror väl inte att jag ska ha något annat inbokat.
Skönt är i alla fall att vädret har lättat upp. Ingen supervärme och ingen supersol heller, men uppehåll, det är skönt när det har regnat som spön i backen i två dygn! Hunden vill hemskt gärna komma ut en sväng så jag ska strax ta mig en promenad.

Jag hoppas att ni får en superhärlig fredagkväll. Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Närå,börjar inte bli sjuk..Men jobbet är jäkligt krävande för knoppen...Jasså ni planerar Wallmans! Guuud så kul! Vi var iväg med Johan´s jobb på Södra Berget när de var här å det var helt outstanding!!! I dag har jag shoppat med Julia...Vilken pärs...Men det gick ;) Nu ska jag sjunka ner i fredagssoffan ;) Ha en underbar helg!! Kramar/Titti

Jennyshemochharmoni sa...

Kul att du blev inspirerad att göra collage! Headern ser kanon ut! :) KRAM!!

Anonym sa...

Photoshop är så kul! Har man väl börjat är det svårt att sluta. Även om ögonen blir fulla i grus.. :o))