fredag 20 mars 2009

En arbetsvecka är över

Äntligen freda´. Jag sitter och gäspar, är sååå trött efter den här veckan. Den har gått bra, med tanke på alla nya saker man lärt och alla (delvis) nya kunder man pratat med. Men riktigt trött blir man....
Ute är det riktigt blött och slaskigt. Inte så jättekul att gå ut med en flat som blir blöt och grusig varje gång :( Det har varit 6-7 grader varmt idag, vilket gör att snösmältningen kommit igång riktigt, det är stora sjöar överallt. Härligt om en månad när det värsta slasket har försvunnit!

Tänkte visa de tavlor jag köpte under förra helgens shoppingresa - hjärtan naturligtvis :) Sen önskar jag en riktigt härlig fredagkväll. Kram!



Riktigt söta tycker jag. Sen om de hittat rätt plats är inte säkert...


En ny blomma fick också följa med hem - här i en för liten kruka. Och vad hittade jag att stoppa i blomman, om inte ett rött hjärta ♥



3 kommentarer:

Elin sa...

Vilka söta tavlor! Var har du hittat dem? Ha en uuuunderbar helg kära Camilla!

Eva Loppan sa...

Jättefint! Hjärtan är underbara! men du vart tog resten av hjärtana du köpte vägen ;-)

Förresten jätte tack för awarden!

Kramisar i massor

Eva

Anonym sa...

så otroligt fina tavlor,hjärtan är verkligen vackra motiv,
ha en go söndag