torsdag 5 mars 2009

Hur klantig får man va´?

Igår bestämde jag mig att träna lite med vovven under kvällspromenaden. Hade med mig en leksak, ett rep med en boll. Han glömde hela omvärlden och ville bara ha leksaken. Vi tränade lite och han var så duktig. Kastade leksaken några gånger och lockade in honom. Vilket resulterade i att han hoppade upp mot mig, samtidigt som jag böjde mig lite framåt för att ta emot leksaken....och då sa det bara pang, hade en nos i min haka. Aj, vad ont det gjorde! Idag är jag så öm i käken...Kände riktigt hur käken åkte innåt i smällen. Jaja, det går väl över....:)

Sen blev jag stoppad av polis idag när jag åkte tillbaka från lunchen. Jag fick blåsa och visa körkort. Sen tittade han lite lätt på bilen och undrade om den gick bra. -Ja den tar sig ju framåt i alla fall, sa jag. -Och den är besiktad?
-Jajjamen. Åsså har jag två nystulna extraljus också, säger jag. Han flinade och tittade lite konstigt på mig men vinkade att jag kunde köra iväg. Hur kunde jag säga så??!!

Haha, jag menade ju att någon hade stulit våra extraljus, men det lät som om det var JAG som hade stulit ihop två stycken. Att man bara inte håller tyst....*suck*

Sen har jag spillt ut ett mjölkglas, sprungit över en låda med pärlor som for ut över hela golvet....vad kommer härnäst tro?

Tack och lov att det är helg för mig nu! Ledig fyra dagar! Jippie!!


Det är meningen att apan ska blinka och sätta upp tummen, men inte ens det kunde jag få till. Han fick vara med ändå för han var så söt....

Kramisar ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fniss! Ser ut som om du har haft lite osis ;) Men det vänder :) Hoppas du får en bra dag! Kram!

Anonym sa...

Ajaj, har också varit med om övertända jyckar, senast trodde jag att benet gick i två delar efter att fått en 50 kg bernervalp rusande i hundranittio rakt in i benet. Men efter mycket ojande och ajjande konstaterade jag att det nog dög att använda som tur var.

Hoppas iaf att oturen har vänt och att ni får en skön helg.

Anonym sa...

oj då inge kul då det blir så
hoppas du får en härlig kväll

Jenny sa...

Hoppas du fått en bättre helg än starten då :) HAHA, ibland kommer man på sig *fniss* men det får man bjuda på :) Stor KRAM!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se